kortkortkort

positivt, är om du kan pallra dig in på msn så vi kan diskutera var vi ska ses o de sen:)
Negativt, jag har tråkigt o din mobil är urladdad.

blir nog frida idag, kanske fest fårse? Bjud upp till det.
men alltid kul me frida ju ode thihi : )

igår blev de inget julhandla me stina, för som vanligt
går de aldrig få tag på henne. Speciellt inte när hennes
lillebror Theo svarar, ja tror han & jag har kommit på kant?
haha fast vi har ju alltid kul när vi ses?(; tsss..
blev att andreas följde me en kortis istället.
den vännen tkr jag om(:
handlade 4 julklappar på 10 min typ (:
ojojoj ge mig applåder.

ah som sagt kort inlägg var det de skulle va :)

/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0