head line

godagen.


idag har jag varit med annie hela dagen.

Vi har haft allmänt trevligt kollat på sagan om dom två tornen

och ja vi var nog mer inne i den sista av den triologin haha.

Sen gick vi en låååång runda och prata av oss, inte sett henne på länge nu.

När det är uppehåll från fotbollen saknar man ju allt folk & inte minst bollen.

Men men träning inför julkul 4.e & KICK OFF 5 november på gröndal.
Ikväll blire nog mest slappt. Kanske egenträna får se, man måste ju
faktiskt hålla igång. Imorgon blir det Frida & jag kan lova er det kommer
pratas om både FALUN & GOTHIA 06 <3 oslagbara minnen det.

image1 falun 2007, vilket oslagbart minne.

Jag har en sakna dag idag (igen), dannie är i grancanaria, pullan i sthlm,
jenny&agnes i malmö, anna har sin borås kille här (med andra ord svårt
att umgås denna helg), locken som jag inte träffat på superlänge, anna&moa gbg,
magda uppsala & till sist Stina som lämnat mig i detta höstkalla sverige för en tripp till New York.
Ja, vi alla avundas henne.

om du har lärt känna en person, och trott saker om den i sisådära ett par månader
och helt plötsligt en dag är den som bortbytt vad händer då? När din vän helt plötsligt
är någon helt annan, allt ni delade var som ett skratt, vad händer med den vännen då?

/ tilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0