old times.

i spanskaprovs tiderna använder vi idag lite spanska "uttryck".

Holahola, nu har de gått sådära lång tid igen sen jag skrev senast var 25 mars. Mina kära bloggläsare jag tar av mig hatten och ber hötidligt om ursäkt. Nu ska de komma oftare. I alla fall var tredje månad(; Nu sitter jag hos anna igen o skriver blogg denna gång är vår lilla magda här med.

Som sagt innan, det är spanskaprovens tider nu, både jag&min kära vän som jag ofta bloggar om (anna för er som missat det) fick båda Bien på våra prov, vi kan väl uttrycka oss på detta sätt. Matilda är missnöjd och anna nöjd. Mitt citat till jocke (spanskaläraren) "asså jocke jag hörde inget på hörövningen och det gjorde att jag bara chansade på svaren" jocke: "men du fick ju bien på de?" matilda: "jasså jaha då var de inget."

Andra saker som hänt är att de är no more Tilda&Lalle för allas uppmärksamhet, men nu är de istället anna&christoffer, vi önskar dom ett starkt lycka till i framtiden med sina planer inför livet. Eftersom dom bråkat en gång kan jag ju använda mitt kära uttryck, Krälek Börjar Med Bråk Och Slutar Med Barnvagn, fast o andra sidan började de ju inte med bråk men men, vi måste ju nämna att dom passar otroligt bäst ihop, och att dom slår mina 3 ½ månad.

Anna har nu börjat 8:an och funderar mer på sina betyg. själv ere 9.an o sökning o hela helvetet kvar. Förresten har ja ju glömt att tala om de omtalade sommarlovet. Då hände både de ena och de andra. Påkomna fester, mer fester ännu mer fester o en o annan fotbollscup. (vi vann ju denmark soccer festival för den som missat) nu talade jag om mitt kära lag ifk kalmar. Sen var ja ju i köpingsvik & massa andra ställen med men dom var inter så viktiga. Annas sommar var minst lika bra. Fast den historian med Wilmer kan vi ju hoppa. Anna gjorde massa annat kul som t.ex leka med mig :) och hon var i frankrike 2 veckor tror ni inte man saknade henne? Hon har även jobbat en massa med och blivit mycket rikare än oss andra i det omtalade daajmm. men när hon sover tar vi dom pengarna(; Sen har jag ju fyllt med 1 september de får vi ju inte missa säg grattis ?

Men de är lite saker som inte ändrats ju, till exempel, jag älskar fortfrande anna på samma sätt hon är som en syster och vi har fortfarande en stjärna. m&a så de ska vara ju. Vi kommer alltid vara vänner och de är ngt jag aldrig kommer ändra på ju.

Men nog i dessa spanska tider, nu ska de bli lite mer vardagsbloggar och intresant läsning för er mina underbara läsare, haha (hur seriös får man bli) seee yaa (: eres mi corazon.

adios, lots of love / matilllaaaa

p.s jag har 1 års jubileum på annas blogg

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godkväll :)

2007-10-28 @ 22:17:10
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0