8.e april 2008

hejhej alla sötingar(:

ett tips idag
image34
maxfactor nailfinity färg 731
sjukt sngg lack som sitter
mycket bra, färgen blir redigt snygg röd
try it on :)



idag blev de gymmis me stinis, vi är duktiga ohyeah!
mycket skratt & prat med alltid väl behövligt :)
träffade även gänget innan max adam axel jenny dannie
anna magda agnes natta :) i skolan blev de företags dag med
förläsningar i över 3 timmar ? palla. men lite fakta om sommarjobb
och de var ju bra resten sög typ. Imon ska vi ut till olika företag
ja fick ica på baronen, man bara jippie? haha på den alltså!
en annan grej , jag är avundsjuk grymt avundsjuk på
nordis&vutte som slipper en skolvecka för spendera tid
med klassen o softa&bara en dag på parlamentet i detta land
image35
belgien för dom som inte såg & nordis du är i belgien haha!
dom är i bryssel för exakt ju, fest för dom en vecka nu ju
man saknar lite ju, hoppas dom har kul, eller näe (A) (;

imon blire musikplugg me mia ska fixa vår redovisning om disco då
sen blire träna mumma jag älskar foooootttboooll:) match på fredag med
tror ja :) & om ja inte skrivit det här är jag uttagen i gothia laget wiie:)

det kändes inte ett dugg, jag trodde jag inte skulle klara det
men jag bryr mig inte det minsta vet du hur skönt det känns
att äntligen fått lägga det bakom mig..
jag klarade det nu, jag kanske inte har velat innan?
eller nu när jag inte tänkte på det kanske jag äntligen klarade det?
jag vet inte, men en sak vet jag faktiskt
tiden läker inte alla sår men tiden minskar smärtan.

/matildoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0