begin began begun

hejhopp

haft nationella i englska nu då i fredags gick helt okey.
helgen bestod av slapp filmmys middag & fest.
Firade ju jenny lite hon hade fyllt sen blev de danstävling med :)
wiee, ick ganska br a8.e plats typ:) helt okej, sm nästa iaf.

blev gym med stina i torsdags känner att ja blir biff haha :)
greeaaaat blir fixa gymkort me fidde med sen ode dåva.

sa hejdå till nordis & vutte med, de åker ju till bryssel fuskis.
saknar redan lite..

någon mer än jag som är sjukt trött på allt plugg, har typ 100 uppsatser att
skriva orken är inte direkt på topp, näe inte precis men men.  så de kan vara
blir företagsdagar 2 st nu i skolan,  ja valde handel & blev placerad på ica?
ica liksom hanna fick mq jag fick ica? aja man får göra de bästa av situationen iaf.

fyndade otroligt med, jeans för 99 kr från veromodo på råhgårds skit snygg o sitter perfa.
mörk i färgen mumma. det kallar jag tips!

blev se kff me jullan idag med dom vann mot ljungskile med 3-1 bra jobb
cesar var duktig med elmarna var inte heller helt fel :)

nu ska jag kila blev lite haffsigt inlägg men men har inte så mkt tid
får skylle på det, och härdan efter ska de bli lite oftare (A)

/ tilds                      ´i kind of think of you all the time yo know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0