prov prov prov prov

hejhej !

sitter jag här vid datan igen, inge bra de ju.
borde plugga på kemiprovet ja har imorgon.
men någon mer än jag som verkligen inte
tycker om NO ämnena typ biologi kemi fysik?
i så fall är vi två. Har en historia uppsats o
bli klar med om världskrigen önska mig lycka till:)
känns som det varit mycket i skolan nu ett tag
men de lättar väl, HOPPAS jag.

idag var fotbollsträning blev med a-laget gick helt okey:)
så grymt kul övningar osånt med dem hihi (: annars blev
de lite prat med stinisen i telen bara hon är bra hon (:

VALBORG på onsdag - jag längtar :) bara vädret håller sig som sagt :D
sen lediga tors fre blir de bättre ? behövs ett litet "mini" lov tycker jag allt.

men nu ska jag faktiskt kila äta lite (sjukt hungrig inte ätit sen träningen)
och sen läsa igenom kemin igen sen sova hare bra allihopa.

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0