seriepremiär

tjena

igår va de seriepremiär gick helt okej vi vände 1-0 till 1-1
så vi får va nöjda mötte borgeholm b-laget med så det var bra:)
nästa match ska vi ta de tycker jag allt ! spelade rätt mycket dock
fick jag lite ont i foten, spikhelveten dem ska bort hoppas jag nästan på.
massa besvär sen smällen från dm matchen i tisdags, som vi förlorade
på staffar. sånt som händer. aja imorgon blire nog chill söndag = slappdag haha (a)
måndag skolvecka igen fast går ju bara till onsdagen sen ere valborg
och ledigt, hela kalmar längtar efter valborg iår igen.

anmält mig till sm i dansen nu med hihi, ska gå av staplen i sthlm
på hovet eller globen tror ja det var. ska bli redigt kul:D skäms för säga
men ja har aldrig varit i sthlm haha (A) bara i gbg typ 100 ggr kanske?
sjukt men men första gången för allt ska de vara någon gång :D
anna o ja ska fixa till dansen o sy kläder , blir nog svart lack thihi & 1000 stenar (A)

ikväll blire nog grill & chill o mys med mina brudar :)
stan innan idag med julia julia bella bra brudar <3
sen saknar ja stina hon är på drillläger blää.

PUSS
/tilldy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0