chillan

hejsan

förlåt att jag inte bloggade igår men han tyvärr inte.
kan berätta lite kort om värsnäs.

vi vandrade dit med en 20 kg tung väska i en mil
finns bara ett svar, ja sjukt jobbigt.
vi kom fram fixade ida o ja upp vårt tält
sen softade vi faktiskt resten av kvällen rätt mysigt.

dagen efter sen vare packa ihop allt sen började det
verkligen ösregna kul mjaaa inte vidare värst
blev paddla i lite motvind 1 mil tillbaka. Lättnad
att vara tillbaka på stagg sen, blev hem sova träna
sen en lååång dusch, för härligt.

igår då, vare skola fg på slutet hem o sen såg ja reprisen av topmodel
ooohh vad jag älskar dem repriserna säsong 3 är en av mina favoriter med
kul att just den går nu med hihi (: sen vid halv 6 vare åka till kff var bollkalle
i shorts i världens kyla kul men svin kallt, turligt nog vann kff med 4-0
3 mål av Patrik Ingelsten :)

idag blire nog bara chill spara sig till torsdag då det är inspark/staggning/nollning
ska bli KUL :D  blir nog bio eller chill med fridan min hihi :)

/matilda:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0