Hemma !

Hej stor ursäkt börjar jag med.
Jag lovade blogga ofta jag lyckades med en gång.
Usssa va dåligt av mig men jag hade verkligen ingen tid alls
vi gjorde så jävla mycket kul saker hela tiden att de skulle
kunna ta mig ett år för berätta allt :)

men jag tar de lite kortfattat de 2 sista veckorna
vecka ett har ja ju redan snackat lite om i det senaste inlägget :)

vecka 2:
den veckan blev de besök till blå lagoonen skit fint
det finaste vatten jag någonsin sett. Det blev även
lite strandbesök och en tur till sliema och shoppa
handlade ett par sjukt snygga shorts på topshop
och en gullig t-shirt i ngn maltes affär. Blev discon
och en jävlans massa vattenpipa och barbesök.
och vi kom bara varandra närmare och närmare.

vecka 3:
sista veckan var det strandbesök rätt ofta
dock var vi jädrans trötta på de så vi skrev
protestlista och stannade hemma på hotellet
och gick till puben istället. Eller täcknamnet var
ju apoteket haha :) Blev åka till stranden där de spelat in troja
och sen massa barbesök vi gick även på sista discot
då det var skumparty igen för roligt :)
sista dagen dygnade vi och sa hejdå till alla
msn listor skickades runt mellan alla rum och
många tårar fälldes ska jag be att få tala om.
i lördags blev de för köpenhamngänget att flyga hem
sa hejdå till alla jätte tidigt och jag grät som en ja vet inte vad:(
i köpenhamn sen sa vi vi itne hejdå utan vi sa vi ses snart
för det är precis vad vi kommer göra.

att åka till malta har varit den bästa resan i mitt liv
jag har träffat underbara vänner både tjejer och killar
från hela sverige och det är helt sjukt vad jag saknar dem.
Gör en vettig sak åk på språkresa det kommer löna sig sen!


lite bilder kommer :) de lovar jag annars kolla
http://matilds.bilddagboken.se

/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0