kalmar ff

hello!

var på kalmar ff - sundsvall idag
en sisådär bra match första halvlek
var go fotboll att kolla på slutade med
att kff vann med 3-0. Två av målen gjordes
av Rasmus Elm och Viktor Elm, David Elm  var inte
heller långt ifrån, bröderna Elm frälste oss idag.

grattis till viktor som är uttagen till landslaget med.

känns som kff håller hårt i den allsvenska serieledningen
och det tycker vi absolut mycket om!


Rasmus David Viktor Elm

Nu sitter jag bara och väntar på att släkten ska komma
vilket de gör om cirka en halvtimme blir fira mig lite granna
får se vad som händer senare ikväller :) Nu ska jag göra
mig lite ordning, puss pepole
/matildoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0