skoltrött

hellooo

nu har vi gått på gymnasiet i snart 3 dagar
och jag är redan skoltrött. Hade ju LITE skola i malta
så har redan kännt på de ju. uss redigt tråkiga ämnen
som naturkunskap osånt pallar jag inte med. Men men
3 år sen är de över helt och hållet
blev sam/idrott i klass SP08J för er som ville veta.

klassen verkar sjukt goo och efter värsnäs ere nog dags för klassfest eller?
OM DET ÄR :)

tis-ons nästa vecka ska vi gå en mil sova i tält och paddla tillbaka.
Själv ska man paddla med ida & sova med alla :)

nu ska jag packa ihop lite ska bort över helgen
ser fram emot det extremt mycket måste jag säga :)
efter det ska jag glo lite vänner som är en av
världens bästa serier Siggan håller iaf med!

sovgott pepole!



saknar malta äckligt mycket, ni som var där var och är bäst
tomrummet från speciellt köpenhamnsgänget harryboy & isak är stort.

/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0