tankar.

ibland orkar man inte bara.
sjukt mycket som går runt i huvudet just nu
då vet man inte alltid vad man ska skriva,
kanske blir något lång rabbel som är meningslöst att läsa
välj sälv.

det är så mycket nu inte stressigt utan bara mycket val.
väljer man rätt
, har man valt rätt väg, eller saknar man det gamla?
vilket är bäst för en själv?
mycket frågot men inte så många svar.

jag känner att jag ändrats hittat mer rätt än fel.
lämnat några bakom mig som man tytt sig till
som egentligen man klarar sig utan. Vissa
vänner gör inte livet bättre för dig utan snarare
tvärt om, men det är upp till dig själv att upptäcka
vilka. Grejen är att våga. våga stå upp för det du
tycker och tänker våga göra det man tycker är rätt.

oj, blev lite grubbla inlägg men sånt händer ibland.
det som står på schemat är väl födelsedag på måndag
annars vet jag inte redigt. Spelade match mot madesjö idag
vann med 1-0 gick helt okej, spelade topp hela matchen.
nu ikväll blir det fridan back to old days, de gillar jag <3

/ matilda

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan tillda. Gillar din blogg, hihi ;)

Hoppas du mår bra och hittar svar på dina frågor...



Saknar dig jätte mycket ! <33

2008-08-30 @ 19:36:25
URL: http://malingod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0