värsnäs

hello snyggingar

vet att jag är inaktiv på bloggen rätt mycket
men var borta i linköping hela helgen faktiskt
hos min anton spenderades den :)
ur mysigt och jag saknar han massa.

vet långdistans kan bli jobbigt, det säger sig självt.
men har man hittat rätt tycker jag man ska satsa på det.
titta på sveriges mestlästa & bästa bloggare kenza hennes
pojk bor i kreta.
Så linköping kommer jag nog klara :)

annars har man bara börjat komma in i gymnasieperioden nu
lektionerna börjar ta fart och nu börjar vi faktiskt jobba lite smått
lär få en chock nästa vecka då det drar igång helt.

imorgon drar vi till värsnäs med idrottslinjen som jag går
blir gå dit vilket är 1 mil, uscha med tält o packning o allt :(
sen blir det paddla hem dagen efter.. känner att de kommer
bli jobbiga 2 dagar men dock kul vi kommer komma alla i
klassen så jävla nära och de ser ja fram emot :)
så återigen
kommer jag vara inaktiv fram tills ons-tors ungefär flåt.

vi avslutar med lite tips tycker ja :)



allt från www.forever21.com :)
/tildan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0