good old days

aawwww
dannie var här nyss bytte julklappar :)
hon missade ju lilljulen igår p.g.a att hon
var sjuk, krya på dig gumman ! öppnade iaf
paketet nu oooh vad glad jag blev fick
ett par ursöta örhängen och ett super fint kort

en bild när vi var små från en dansuppvisning, tror hon är 6 och jag 7 år
sen lite nyare till höger, personliga paket är de allra bästa !

kan ju passa på lägga in en bild till på brorsan och mig, vi var ju och tog syskonkort
i typ tisdags sånna man brukar ta när man är liten. vi förstorade upp 2 st som vi ska
ge till farmor&farfar och mormor i julklapp. hoppas de blir superglada. inramade och så:)
dock är det inte den bilden som vi har förstorat upp jag lägger in bild på men wtf alla är
lika fina jue :)


GOD JUL !
/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0