it´s x-mas

ingen har väl missat the big day julafton imorgon
jag längtar lite. sugen på se vad jag fått och sånt
sen för träffa släkt och så det är ju än om dom dagarna
man verkligen tar sig tid att träffa alla faktiskt. annars
är man alltid så rädd vad missar jag ikväll när jag sitter
med släkten? men jul är jul och det är ingen kompis dag.

börjar dagen med dra till farmor&farfar en runda sen
hem så kommer mormor & lite kusiner. blir följa med
anna till kyrkan på kvällen se agnes sjunga lika vackert
som vanligt
. ska bli mysdag. nu ikväll är på och nettan här
smakprovar lite delar av julbordet och byter julklappar med
päronen. lite av en tradition dom har. tänk om jag också sitter så om
typ 30 år äter lite av julbordet dagen innan med ett vuxet par
som jag lärt känna genom min sons fotboll. tänk om jag också
sitter där och pratar om hur det var bättre för, kalmar ff och ifk berga.
näe fan när jag kommit så långt ska de finnas en jävla massa rövarhistorier
att dra istället
det ska bli målet.


/tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0