juletid

nu sådär med en tre dagar kvar till jul
börjar jag verkligen känna julstämningen :)
idag satte vi upp granen och pyntade lite
de stora racet med julpynt kommer upp
imorgon. även iår blire 3 granar. en på
framsidans veranda, en inne och en ute

imorgon blir det in still staden och handla
de allra 2 sista julklapparna. något litet
mer till mamma och något till min kära bror.
resten är avklarade blir även lilljul med daajmm
imorgon :)

all denna julstämning som jag förövrigt älskar
(älskar julen något enormt) påminner mig om
en låt vi sjöng i 9.an med kören O juletid
vi som tyckte den var så bra och vilken katastrof de blev
haha interskämt :)

/tillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0