torsdag 2 days left

hello bloggen !

igår vare ju matte nationella gick ok måste jag säga
får hoppas på det bästa. idag fick vi reda på träningslära proven
som vi gjorde för 2 veckor sen, 49.5 av 55 MVG wiee :)
imorgon äre spanska prov jag blir galen !
nog om skola.

kom hem från dansen nyss gjort det sista inför dansavslutningen på
lördag kom titta vetja kommer vara skit bra vårt tema är så slående bra :)

imorgon blir det till agnes på middag hon fyller ju år :) eller fyllde i tisdags
men vi firar de på fredag tsss :) mysigt värre sen blire sova tidigt för vara i
sporthallen klockan 12 på lördag.

(bara så ni vet har inget databeronde redigt längre så blir inte så mycket
tid framför msn bilddagboken facebook och tyvärr bloggen, har så mycket
med skola och allt vare är, hänga på söder tar lite tid också (; men jag gör mitt
bästa ska ni veta :) )

/tills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0