6/2 2008

                                                                                                     tjennaaaa :)


sjukling idag igen (Y) , eller inte så sjuk idag faktiskt ingen feber men fortfarande hostig. Valde att stanna
hemma idag ändån för va helt frisk imon och orka nationella uppsats ju, gick bara på minnesstunden för
Mats wikman. Riktigt fint var den, tände ljus sjöng o sånt kändes bra att vi gjorde det.
känns ju tomt men känns ändå bättre och sagt hejdå på ett värdigt sätt - rest in peace <3

annars idag gick jag upp vid 12 typ, patrik kom förbi och lämnade oth
och åt frulle med mig (eller jag åt och han var sällskap) sen åkte han
hem för han ska åka till thailand ikväll i en månad:O snacka om fuskigt.
plus att han blir brun grymt lätt så han kmr ju vara neger om ngt.

nu är jag hemma och tare lugnan ska se film oså annars har ja bara läst
en massa bloggar o kollat runt lite och allmänt tråkat. Funderat rätt mkt med.
måste bara säga tack för de goda råden igår på msn oså.
saknar brodern min lite med han e ju på landslagsläger igen .
har hela övervåningen för mig själv och utnyttjar ju det till fullo :) haha

imorgon blire nationella & förmodligen hela skoldagen
kanske sola me magda om hon fick in de i schemat haha:)
sen möte me tränaren & sen kolla på dansträningen, ingen idé
att vara med tror ja dock inte, hostar ju som sagt fortfarande..
för dom som inte vet är magda den person jag känt längst i mitt
liv kännt henne sen jag var 3 veckor :)) gulle på henne
kommer lite bilder på typ rätt gamla, minnen iaf haha :)
      image21

/ matilda

kommer det någonsin bli som vanligt?
du är inte hälften av den person du va innan.
idag behöver jag 4 bitar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0