alla hjärtans dag

14 februari 2008

det är faktiskt otroligt att tiden går så fort? minns förra alla <3-dag
stan med bess & maja massa rosor o annat najs, iår lite annorlunda
skolan va sjukt kul vi hade utklädningstema 9B var 80-tal för tuffa helt enkelt :)
ni vet 80-tal stort hår mkt smink tights pastell neon färger & bebis färgerna
benvärmare pilotbrillor med mer :) riktigt roligt var det, massa leker & polisen
pratade lite & film o fika hela morgonen , sen avslutades dagen med att
kören , solister & band spelade & sjöng sen lite dans (som egentligen
tillhör julfesten men skit samma) haha =]
image20

annars idag blev de först fika med 
mina bästatse hos jenny byta <3-paket
fick lite rosor godis choklad & smycken
mysigt brudarna sen blev de spinning med laget
jobbigt jobbigt kramp mitt i alltihopa med
tummen upp för matilda. Man känner sig ju lite
misslyckad en sån här dag som singel men vafan
livet går vidare ;) haha.

till helgen.. får vi nog dra en ferre försöker få ihop gamla festgänget saknar
dom festerna & dom brudarna :) thihi (A)

hejdå till dannie åker till österrike hela sportlovet
& anna jenny magda agnes som åker till lindvallen
(skulle följt med till lindvallen men stannar hemma
för madesjögnistan vad gör man inte för sitt lag)
jag är trög jag vet, men fotboll liksom mumma<3

JAG SAKNAR FRIDA

dålig med uppdateringarna jag vet men de kommer i mellan åt jag lovar :)

ciao / tillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0