back to school again.

sportlovet är nu över tår i öget för fort har de gått.
lördag: fest hos broder y yo, lyckad kväll.
söndag: se repris på melodifestival me frida + stan lite inköp(:
måndag: cup gnistan helt okey 3.a
tisdag: fridan
onsdag: fridan, julia, robban, jocke & rasmus.
torsdag: frida + träna
fredag: festfestfest i bergalokalen + frida
lördag: fest hos johannyyy :D
söndag: bio me magdisssssssssss :)
jag är i allafall nöjd med det, tror jag iaf (:

image22 bild från en mycket trevlig kväll hos johanna(: !


rasmus har börjat med nattliga samtal nu, precis när man somnat
lr vid 2-3 kan man få ett samtal av han ohhhh, rasmus låt mig sova ut.

back to school o de igen, jobbigt oså men snart påsklov igen
och under dessa tråkiga skoldagar har jag ändå en liten längtan
hem till one tree hill & gossip girl på tisdagar, följer de sist nämnda
från tv faktiskt, visst det har många likheter med oc men likförbannat
sjukt bra. jag är nog lite såpaberonde haha (:  vänner oc oth & nu gossip mumma:)



du säger att du vill försöka bli vän, men du ringer inte o ber om ursäkt?
(du skulle kunna göra det mer än en gång)
inte ens ett sms ?
(skulle vara kul ose att du menar att du ångrar dig)
 inte ens in en bild på bdb med förlåt?
(man behöver inte säga varför, kanske bara visa omvärlden att man verkligen ångrar sig)
bäst av allt vore om du plingade på dörren med chips och gräddfil och bad om ursäkt och sa ska vi se oth?
(visa att jag verkligen är en bästavän för dig med)

jag saknar faktiskt 8 dagar i sträck utan tröttna
jag saknar bara va
jag saknar någon se på björn gustavsson med
jag saknar en jag litade på
jag saknar en bästa vän.

'ni som anser att jag nu hänger ut en vän, anser helt fel enligt mig, jag har väl rätt o visa att
jag är ledsen, ni ska vara glada att jag inte säger handlingen det är enligt mig hänga ut folk.
bara ett litet tips sådär, ni som inte förstår stay out side of it, ni som fattar gör samma sak'



TIPS !
oliva lipcare
, välgit fin glans& lite lyspsyl aktigt på läpparna.
vädigt bra, kostar endast 40 kr från apoteket :)

image23 ( det i mitten :] )

take care / matilda "idag räcker de inte ens med bitar jag behöver mer än hela kakan."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0