give me the good times back.

2 februari alla redan tiden går för fort.

varit en grymt strulig vecka med
mycket negativt men man får hoppas
att de mesta löst sig, men jag vet inte.

igår kom robban jocke rasmus och frida hit, såg film & innan på dagen hade frida
och jag bakat så de blev äta endel kärleksmums med haha :) för gott.
Valde även till gymnasiet eller lämnade in lappen, blev sam/idrott, hotell & estet-dans
dock tror ja de lutar åt ett omval, men som de ser ut då så blire ju SP08H lr J .

idag blev de upp tidigt för jobbigt tränar numera halv 10 på södrautmarken
ussssssss blåder ju bara där hela hela hela tiden, stackars kalmar södra som
tränar där jämt ju. Träningen avr jobbig med massa idioten och sånt

sen blev de hem ta en varm dusch (skönt). sen kom rasmus och hämtade

jockes plånbok som han glömt UNDER soffan? hur lyckas man.

Nu sitter jag bara vi datan och tare lugnt, ikväll blire rockneby tror ja ferre :)


imorgon vetja inte redigt, stina ngn stund på dagen ska försökas hinna med
sen vill jag träffa dig och prata ut med. Orkar inte dubbelsepelet.
vill att de ska vara som innan då var det ju bra. palla skita i allt.
verkar ju som båda vill mer egentligen men båda är lika fega för
hur det kommer bli, hur det kommer vara, aja får väl se.

emma & julia är hemma nu iaf :)
& 4 februari fyller anna & moa 15 grattis till dem :)
25 fyller jenny år 16 dåva :)

dannieagnesannajennymatildamagdalen juliajuliaemma frida stina          <3

/ tildan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0