sjuklingen.

hej på att jag är sjuk
hej på att ja har 38.5 i feber
hej på att jag hostar sönder
hej på att jag just nu tycker grymt synd om mig själv
hej på att ja kanske missar nationella imon
hej på att jag bara vill ha dig

ohh pallar inte vara sjuk..
pallar inte missa nationella o göra de i efterhand, går fan även om ja har feber punkt slut.

helgen var helt okaay
fredag så var robban jocke rasmus och fridan här, dock då jag blev smittad.
vi såg film & åt kärleksmums , robban tippade & rev sönder ett tipp som typ gick in
stackarn haha, i lördags var ja på fest hos oscar var trevlans sen hem sne ut o
träffa massa folk som festade en gata bort. söndag var ja mest hemma hostade
sönder såg film & va på ölandsköpstad och handlade skor ett litet tips bara åk dit
sjukt fina skor & just nu sjukt billigt på sko dej, handlade 2 par som egentligen skulle
gå på 1000 kr ihop för endast 400 - sparade 600 kr där med andra ord :)

fick tipset av hanna att åka dit ju :) sen handlade mor min ett antal skor med :)

image13       image14 

nu ska jag bara sova mår ju rätt kasst !
jag behöver nog 6  bitar idag.
take care.

/ matil - you don't know what you have, until it's gone.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

KRYA PÅ DIG!

2008-02-04 @ 13:55:14
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Rapen

Jag behöver 5 bitar idag tro ja..

2008-02-05 @ 23:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0