this is me.

helloooo i detta trista väder har jag börjat fundera lite, efter läst lite bloggar från
början också, har jag kommit fram till att jag började dåligt? jag presenterade ju
aldrig direkt mig, mitt typ första blogginlägg var ett ja skrev på annas lunar en gång
i tiden, dock var typ alla dom första där ifrån. så nu får ja väl passa på ska bara bli en
kortis faktiskt haha + är jag lite uttråkad så varför inte liva upp stämningen med mig? ;)

matilda mårtensson var namnet för de som missat, bor i kalmar
och är 15 fyller 16 lite senare iår.
Men ja ska väl precisera mig lite mer..
bor med min mor far & bror i en villa vid vattnet & i gotta say im loving it.
älskar utsikten mer än allt annat, verkligen och jag har lagom nära till allt.
Skolan kompisar stan, ja precis lagom.
 
på fritiden spelar jag mest fotboll och dansar.
Dom två sakerna är grejer jag aldrig nog kommer sluta helt med.
Har dansat sen jag var 3 och fotboll sen jag var 7-8 år & jag ångrar inte en
sekund alls. Har även en simkärriär på 6 år som jag la på hyllan rätt fort, och en lite
mer framgångsrik drillkärriär på 8-9 år men några underbara tjejer.
Har både sm guld, utlandsresor & säkert över 10 000 timmars tränings tid nerlagt på det.
nej jag skojar inte, man kunde ha 6 timmars träningar. Med som sagt vissa stunder
som när man fick träffa rysslands president & uppträda med Håkan Hellström var
det verligen värt det. No jokes here.  Annars på fritiden blir det kompisarna 
jag är nog inte den personen som släpper så många vänner har kvar många 
som jag kännt sen barnsben. Springa en runda i stan, sätta sig på corner och
bara prata strunt är något jag aldrig säger nej till. 


jag kan nog ses som en sportig tjej, då jag iaf 50% av tiden springer runt i mjukis
byxor i skolan och verkligen chillat med sminken, och när man tränat så mycket
som jag vissa dagar gör orkar man helt enkelt inte. men egentligen så gillar jag faktiskt
att fixa och klä upp mig väldigt mycket, man känner ig en gnutta snyggare haha (;
och när det är fest är de liksom en del av det roliga.

till gymnasiet har jag haft problem med välja faktiskt, stått mellan
styling till  internationell och från hotell&resturang  till media.
Men det slutade dock med samhälle/idrott som första val men vi
får se om det slutar så i allafall.

jag har också fått turen att få världens bästa vänner & många bra jag kan lita på.
and i hopes it will stay that way to.

vid övrigt typ politik och sånt är jag bara lite halvinsatt inget som intresserar mig för mycket.
vid kläder och hår och sånt, är jag ibland lite fixerad vid märken, snobbigt i know, men var mer
förrut nu nöjer jag mig nästan alltid me hm och gina då jag insett att kompletterar man saker
rätt är de minst lika snyggt. På hår kör ja natruligt min egna färg och oftast plattat.
dock har jag lockigt utav bara den själv - vilket jag inte är stormförtjust i. 

det var väl en ganska lång presentation av mig. lite lätt inte för djup.
kanske kommer mer en annan gång. Men ni som känner mig bra
vet det ni behöver veta & jag bloggar ju för min skull inte för eran
så klaga inte , ni behöver ju inte läsa ifall ni inte vill :)


TIPS
image24 l'oréal glam shine 6H  riktigt bra lipgloss
                                                                                 ger finfin färg & sitter kvar efter man både
                                                                                 ätit och druckit, me like.

idag blire dans igen mumma på det.  allt för idag.
/matilda mårten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0