i´ll be missing you

palla misstag
varför ska man alltid göra misstag?

kollade igenom alla bilder på min bilddagbok idag.
1394 stycken tog sin lilla tid, mycket minnen.
Fällde faktiskt en tår lite här och var. Saknar att
allt va så bra, både me kompisa familj skola m.m.
allt var så enkelt allt var så lyckligt ju allt var perfekt.
konstigt att en sån känsla kan försvinna lika fort som den kom?
då handlade allt om en sak, en sak jag inte ens har kvar.



kan ju alltid berätta lite om helgen ode dåva (:
blev pokerspelade med robban rasmus jocke magda & julia :)
Placeringar i "pokern";
1.a erik
2.a matilda
3.a magda
4.a robban
5.a jocke 
6.a julya

7.a rasmus

men jag & magda hade lätt spelat finalen om inte en vist robban och erik fuskat sig så lång som de kom haha (;

magda sovde ju här sen med och de va mysigt,
och hon blev påkörd av en bil och klarade sig med ett blåmärke.
fy vad jag började gråta av rädsla och glädje trodde våra år kunde sluta på 16.

men nu ska jag kila en stund
/matil

i want you, i need you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0