sexmånaderochtjugofyradagar.

oj, var det verkligen så länge sen?   tiden går grymt fort.

Veckan:
 har varit något chill, inga läxor inga prov, sen slapp jag hela onsdagen från skolan med(:
 de e najs. sen blev de möte med rektorn för blablabla saker (inget dumt, elevrådsaker)
 mia och jag fick veta att vi ska redovisa vår musik grejs i april yippe slapp me andra ord:)
 gympan var jobbig måndag vare piptest blää, sen fre var de styrkepass.
 dansen drog igång igen & vi fick veta att sm ska vara i globen MUMMA :)
 grymt kul korografi fick vi :)))) . sen igår vare chill kväll med min frida and we went back to the 80.
 fan va nice säger jag bara ode dåva :)
emma&julia åkte till gran canaria med usch saknar dom redan, kom hem?

Helgen:
stan med magda hela dagen idag handlade en kjol&vittröja guldiga armband, shorts med högmidja
sminkborttagnign & deo o lite annat smått o gott :) + fika på cafécorner vid "det" bordet haha :)
många minnen där ifrån (;  mjo shopping är en stor del av vår tillvarao :)
sen på kvällen träffade ja robban en stund bess&elin&jocke&rasmus&erik&wester o massa med:)
mysigt värre. observera att jag lyckades skriva erik med K. haha :)
imon blire bio & sola med magdan iaf :) hon är bra hon !

efter 10 sekunder i telefonen höll jag på falla för det igen
men denna gången kom jag på mig själv, att inte falla i den fällan.
för jag är över det nu, och långt förbi. Jag orkar inte göra om allt igen.
chansen kommer ändån aldrig igen ellerhur?
 så försök inte få mig att göra det igen.

image9. do you feel what i feel?



/
m'm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0