tisdag.

hey  ♥                                                                                                                                              image12

"bättre att sluta hoppas än hoppas på något som aldrig kommer att hända"

idag har de blivit skola, gick faktiskt upp rätt tidigt för vara mig
tjugo över 7 typ hah (:  började dagen med mattediagnos..
vi fick ju skippa den igår, gick helt okej 2 fel bara typ men ändå
går ju inte på betygen är ju bara för se vad man kan typ.
sen fick jag sista lektionen inställd så slutade typ halv 1 det är gutt(:
idag blir de sitta vid tv all night, först premiär på gossip girl
och sedan blir det carolina gynnings program & kanske att
jag ska se ett andra avenyn avsnitt med, typ den ända som inte
sett de i min klass ju? haha. innan dess blire iaf träffa mkt bra folk(:
adam axel max magda anna agnes dannie nathalie dom är mys(:

sen imorgon blire skola &ska sluta vid 2 egentligen MEN måste stanna
i skolan till 16.oo för jobba me ngt elevrådsak & fixa inför alla <3-dagen.
men vi får ju kompensation för det vi får slippa en hel dag i skolan
och vi ska ändå typ bara pyssla & måla o fixa idéer osånt :)
den närmar sig ju me stormsteg ju, men förra årets alla <3-dag kan ju
bli lite svårslagen faktiskt,, haha fast vem vet vad som händer ?(:

ögon av kristaller och kropp av juveler
jag kollar på dig jämt fast du inte ser det.
kärlek och lycka du tar mig till toppen
som en sjöjungfru som räddar mig från botten.

se det framför dig hur jag pussar dig på halsen
samvetet dör och jag fuckar mina chanser.

du fattar men jiddrar ändån du vet vad jag vill
men du måste förstå att du är mitt allt du är allting jag vill ha
alla fucking punkter ja du har alla krav.                                                                     
 - bra låt bra låt.

nä nu ska jag slänga ihop en sallad och se lite oth tror jag allt(:
/ tildan ..funderar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0