vila i frid.

hejhopp, idag gick jag upp och använde lite av helgens inköp :)
känner mig rätt nöjd med dem faktiskt, men i all glädje fick vi
ett av dom tråkigaste besked man kan få;
i torsdags anmäldes han saknad & i lördags hittade dem han.
Vår kära lärare mats wikman fanns inte med oss mer =/
hoppas du får det bättre upp i himlen, men du är saknad här på jorden.
usch hatar sånt här, hade han i 4 ämnen med ode ju... r.i.p <3

helgens inköp (lite av dem iaf) :
image10    image11
vet att det är grymt dålig kvalitet på bilderna oså, men min digitalkamra är för tillfället
sönder eller batteriet har lagt av, sjukt dåligt då jag inte tappat lr liknande & inte ens
haft den i ett år, fick den i konfimation o de ju. blää på den.

senare ikväll blire att träna fjutboll, ska ta sällis med anninino dit med hon är bra hon:)
vår "nya" tränare är för go, får ju blåbär eller nyponsoppa var varje gång, redigt gott
nu när det är så kallt ute, thihi. senare i veckan får de bli lite plugg har matte diagnos&prov
snart så får väl kika igenom lite & sen lite inför svenska nationella som är nästa vecka usch
nervös är jag allt. ska ju ha valt inför gymnasiet sista dagen på fredag, eh jag är nere på 4 val
nu men vill ha alla som första val ju :( lite hjälp tack? ska nog klämma in robb med :)
minminmin(: tss (a) . Måste även in till stan i veckan klacka om mina skor & köpa
lite strumpbyxor och annat najs, ngn som joinar ?

var på bio med magda erik och rasmus igår, såg arn helt okey film
fast rasmus berättade hela i förväg o sen somnade ju han ode med
haha mkt trevligt haha (: innan des solade ja solarium med magda :)
fick inte så mkt färg men va länge sen sist så får ta o göra de igen i veckan
sen leka på lite bus så jag får en snygg färg :)

vill ni veta en tuff sak? jag har varit med jocke robban rasmus & frida varje helg sen nyår.
haha, dom är för bra faktiskt, fast lite smått "skämtsamma" ibland haha (; hämndlystna med(;

nej nu går tiden fort annie kommer ju om 20 min (A) får jag kila o byta om.
/ tilds - im just a girl standing infront of a boy asking him to love her.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0