dagens shopping

hejhej bloggen!

eftersom stina och jag åker te malta på söndag
(snart snart snart) fick jag panik i morsse och drog
med mig modern in till stan och handla lite nödvändiga
saker som jag kommer behöva där nere :)
tur hade man att de va rea i typ hela stan, me like !


mascara, puder och läppsyl med solstick allt från hm


2 bikinis, var två betala för en så varför inte ? =) båda från hm


jenashorts endast 99 kr 200 billigare :) från gina
linne från hm 49.50 egentligen 129 kr tror ja :)

sen var jag med frida eftrelängtat som tusan <3
gick en runda sen myste vi till superman haha.
imorgon blire nog hon igen sen stå i kiosken på kff
bra bra bra helt enkelt :)
/matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0