gårdagen

hej

ska berätta lite om igår kväll hade jag tänkt :)
efter solande blev de att frida amanda moa elin julia
kom hit mysiga brudar det ska jag säga dig.
Vi gjorde oss i ordning sen cyklade vi till
Hampus KH för en super bra kväll hos han.
efter en stund där drog amanda frida och jag
vidare mot staden, men när fridde skrapade upp
sitt lår fick vi besöka adbz och låna toalett haha.

det var väl då "problemen" började , vad ska man göra?
jag trodde verkligen inte det, verkligen itne = /

sen blev det tillbaka till kh till alal goa grabbs
sen blev de mcdonalds vid halv 2 tiden sen
sov jag hos gos, en bra kväll överlag vissa stunder :)

bilder på amandas fridas & min outfit kommer i dag någon gång.

senare ska jag på min kusins konfimation på öland
så nu blire dusch o fix inför det hare braooo !
/TILLAN

Kommentarer
Postat av: amanda

gummis, tack för igår!

2008-07-05 @ 18:55:10
Postat av: matilda

tack själv snyggve !

2008-07-06 @ 00:08:04
URL: http://triplem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0