godmorgon

hejsan pepole,

igårkväll var frida och jag ute och gick i en och en halvtimme
gick nästan hela vägen in till stan och tillbaka. Bara pratade
o skrattade redigt härligt. Vi skulle  gena genom en skoj med
bara så ni vet frida e fett mörkrädd i skogar och det var fett
kul skrämma henne lite hihi (a)  kan lägga upp outfit från
när vi va ute o gick sen haha :)

idag ska jag nog bara ligga på tomten sola får se om någon
joinar annars blire inget speciellt förrens ikväll då blire
fiesta med brudsen frida moa elin julia :)  låter perfekt ellerhur?

nemen nu väntar solen på mig,

/tills
det känns inte bra, jag vet inte men känns inte bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vadå mörkräddd (a)tiihihi,du är mumsig!

2008-07-04 @ 16:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0