GOTHIA IMORGON !

hejhej

nu håller jag på skriva packlista till gothia
och det är så mycket som ska med.
Inte nog med att du ska ha fotbollsgrejer
utan efter som vi bor på sånt lyxigt hotell
ska man ju ha badkläder och massa sånna
grejer. Men men åker imorgon den 13.e och
kommer hem den 19.e
förhoppningsvis med
en guldmedalj.

härligt med gothia är att det är fett mycket folk och alla
är så sjukt snälla. Invigningen är fett mäktig och det
brukar vara fullsatt på nya ullevi. Upplevelse må jag säga.


invigningen 05 (tror det var det, annars är det 04 eller 06)

så kanske är lite inaktiv på bloggen under veckan
men ska försöka uppdatera lite från nått internetcafé.
hare bra hela veckan allihopa. ikväll lägger jag in
något tips, sen lovar jag ingen bloggning förrens
söndag nästa vecka :) PUSS!


/m

Kommentarer
Postat av: Hubbye.

Jasså duh, det gör du?

och vad tycker du om den ? :)



iförsig, skriver inte så mycket nu , efter som att jag e i polen :)



Haha, njaeh, jag måste fixa min med . :D

får lära mig lite html . ^^

2008-07-12 @ 16:33:37
URL: http://ilovedrips.blogg.se/
Postat av: cissi

ååh det är från bergas gothia ju =)

2008-07-16 @ 23:27:12
URL: http://cecilialindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0