here we go

hejdå säger jag väl nu?

pratade just klart med anton, saknar han redan
saknar allt och alla redan, sa hejdå till frida förrut
oj vad jag grät sen haha (a) lilla jag det.

vid halv 1 ska vi hämta stina sen skjutsar mamma & pappa
oss ner till malmö, där säger vi hejdå till dem sen tar vi tåget
till köpenhamn vid 5 ungefär. Checkar in oss vid tjugo i 7
sen gåt planet tjugo i 9, mellan landning i münchen sen
vidare där ifrån till malta :) framme vid 16.00-17.00 ngn gång:)


kostar ju skjortan att ringa alla lite synd, men vi hörs när jag kommer hem istället :)

nu måste jag käka sen byta om till det jag ska resa i.
Miljader bilder kommer det lovar jag ;)

PUSSS !
/matilds

Kommentarer
Postat av: buhu, vem tror du

hela tre veckor utan min tilda:(

2008-07-27 @ 02:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0