igår kväll.

helloooo

nu gör jag er besvikna, glömde faktiskt att ta outfit igår vi var
så stressade att komma iväg. Men kan berätta lite om kvällen
började här fixade oss och förfestade lite granna sen drog vi
vidare till stensö mötte philip & carl sen drog vi till en fest där:)

när det blev lite seg där drog vi mot vallen & efter ett tag bestämde
vi oss för att gå in och så blev det, Hanna och jag gick in iallafall :)
riktigt roligt , sen cyklade fidde och jag runt 2 snoret kanske.


idag blev de till stan fixa abonomang på mobilen & handla
lite nödvändigheter inför gothia typ hårspray, spännen
och fixa benskyddstejp och fixa iordning mina fotbollskor
och mina gamla. (måste ha reserv ju). Nu ska jag keka
sen packa, bloggar senare :)

/ tilda

Kommentarer
Postat av: Hubbye.

Du bloggar fortfarande ser jag . :)

Ser också att du inte har fått ordning med designen . ;)



Peys, checka min blogg med! :)



2008-07-12 @ 13:15:19
URL: http://ilovedrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0