malta

hej bloggen, vill först
be om ursäkt för jag varit
otroligt dålig på uppdatera den senaste veckan.
Anledningen är att linköpingskillarna anton och alex
som julia och jag träffade på gothia har varit här tis-fre :))
har varit en riktigt kul och mysig vecka:)  vi visade runt dem
i kalmar, badade på öland och massa annat kul :)
den 22.a augusti blir det linköping för min del.

nu har jag precis vaknat håller på fixa med alla kläder nu
åker ju till malta i morgon, eller åker inatt faktiskt för hinna
ner till köpenhamn (vi ska flyga därifrån)
just nu tror jag att jag har lite resfeber men de kommer bli underbart
men stina vi ska ha så kul sola bada slappa, sen när jag kommer hem
får jag träffa anton direkt det blir ju inte bättre ?
kommer hem 16 augusti igen sakna mig massa nu för jag kommer sakna er.
nu blir det fortsätta packa sen säga hejdå till frida kommer sakna ihjäl mig
varit med henne varje dag hela lovet utom 1 vecka totalt kanske :(
ska uppdatera lite senare och försöka hinna med något tips

i malta ska jag försöka uppdatera nästan varje dag så detta blir
lite som "stina och matildas malta blogg" i 3 veckor vad sägs om det?

hörs senare Pusss !
/ tilla


i bugibba (det inringade) ska vi bo :)

Kommentarer
Postat av: friddde

det låter bra! saknar er, älskar erm var rädda om er men ha skit kul nu<333:D

2008-07-27 @ 02:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0