Party up

hejsan hoppsan

idag har jag varit redigt duktig, blev att börja dagen med träning
och sen möta upp frida&patrik. Nu är jag nyduschad och laddar
för party. Blir med Hanna Stina Frida Mums på snyggingarna :)
riktigt sugen är jag blir sista på 1-2 veckor nu.

igår blev de massa mys med grill och allt tackar tjejerna
för den kvällen haha dricka läsk upp och ner var en nyhet:)
haha grejen var att vår engångsgrill inte funkade så vi
fick gå runt till folk o fråga om de kunde låna tändvätska ut haha pinsamt värre!
till slut störde vi några mitt i sexakten men snälla var dem och lånade
ut. ja alltså svårt förklara men vi störde dem helt kalrt ;)
Nordis kom förbi en runda och sa hej med :) trevlans.

nej nu måste jag sätta på sminket och välja outfit (vilket tar tid)
ni får se inatt eller imorgon hur det blir :) Pusspepole!
Ni som är på ölands roots ha kul o chilla lugnt :)

/tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0