saknad.


annie caiza moa stina emma matilda julia anna

ibland saknar man ganska mycket utan anledning?
och ibland känns problemen större än vad de egentligen är.
jag är en oros människa som tar grejer och får dem större
än vad det är tills någon bevisar motsatsen.

förrut var detta festgänget kan man väl säga, innan varje
sandra osv. Förfestade vi ihop och jag kan inte säga att
det var tråkigt snarare tvärt om. Men vi splittrades så klart
lite inte i vänskap utan bara i festandet. Vi festar inte
lika hårt längre det är nog anledningen.

när en grej saknas blir det en heldel mer som saknas
man tänker mer tillbaka på det som var och det är
jobbigt. För nästan ett halvår sen hittade jag något
som gjorde att jag mådde utmärkt som verkligen
betydde mycket för mig som gjorde att jag var lycklig.
När man förlorar det som jag gjorde nyligen börjar
denna oändliga saknad igen då man tänker tillbaka
som slutade med bilden på vårt festgäng.

Visst händer det att vi ses o festar ihop dock
inte lika intensivt som innan.
Egentligen förstår ni nog inte vad jag rabblar
om mer än att jag saknar en heldel?

jag skaffade blogg för att skriva av mig på mitt sätt
och det händer då och då.


man säger att man inte vet vad man har förrens man
förlorat det och det stämmer ypperligt. Häromdagen läste
jag på en blogg älska inte något förrens du förlorat det.
Tycke det var absurt då, men när man tänker efter
som jag tolkar det slipper du smärtan av att förlora något.

Så den stora frågan som inte ens världen visaste man
kan svara på utsätta sig för kärlek av olika slag
och ha risken att bli sårad, eller strunta i det och
inte ha chans att bli sårad?

ja vad väljer ni? själv är jag trött på nackdelarna
med första alternativet. Kärlek betyder inte alltid
kärlek mellan pojke och flicka kan också vara vänskap
kärlek eller familje kärlek.
What´s your choice ?

/ matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0