tänkvärt

"hjärtan brister lätt men de går att laga
men det tar väldigt lång tid, När man blir
kär ger man någon sitt hjärta och får du
någons var rädd om det. Man blir lycklig
än man någonsin varit förrut
och som en drog blir man beroende av
varandra. Ta hand om det hjärta du får
och älska det med ömhet och respekt
som den som får ditt hjärta älskar"

lite av detta stycke tog de upp på min kusin johannas
konfimation idag när de pratade om kärlek. Lite har jag lagt
till själv. Känns som de passar in i hu jag mår nu. Inte bokstavligen
men på sätt o vis du kanske förstår vad som menas.

Johanna & hennes kompis Sara tror ja hon hette sjöng
duett till heaven väldigt fint fick en liten rysning.

Nu ikväll har jag bara varit ute gått med frida
började ösregna inte för kul :(( träffade på nordis
och danet ute med ju trevliga grabbs!
nu blir sängen

/tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0