dagens outfit


kofta veromoda 200 kr
linne gina 99 kr
jeans JL 900 kr
skor keds 400 kr
väska närstads 99 kr

idag var frida och jag i stan fixade lite grejer blev lång mc stund
med mollemolin, alltid lika trevligt haha :) sen skulle jag hjälpt
frida me hennes jobb men ja lagade tacos ist (a) sen blev det att
se the man med fidde & senare scream, nu är jag livrädd och vågar
inte sova. Ja har inte varit rädd för en skrckfilm sedan jag vet vad du gjorde förra sommaren
och det var typ 2 år sen jag såg den haha. uss aldrig mer skräck !
dock var frida värst men men haha hemlis (; nu ska jag ringa till
mina grabbar o se hur de har de på öland i vår sommarstuga
sen sova (om jag lyckas) Gonatt

Kram / matil

Kommentarer
Postat av: Johanna

Väldigt söt väska :)

2008-06-28 @ 01:03:07
URL: http://johannahockersten.blogg.se/
Postat av: frida

riktigt hemlis, inget vi säger (a)men du var ju ganska jeo också!:Dhaha<3

2008-06-29 @ 16:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0