fredag

godmorgon (:

nu är jag typ nyvaken, har spenderat morgonen med
att prata med frida i telen alltid lika mysigt. Idag åker
stina till Em i Tyskland med drillen, jag önskar dem
lyckatill ! i tisdags vare ju grillkväll med mina flicks

och vi får alltid för oss ta massa konstiga kort haha. Dock har ja bara ett
som har super mycket effekt men kan ju lägga in ett bättre när jag fått:)
magda som ligger på botten av kortet har ju blivit min nya "granne" wie
va hemma hos henne häromdan fick se nya huset. gud va fint det var.
Blev totally in love med hennes tapet:

underbar eller vad säger ni ?

idag ska jag nog hjälpa frida vika post. Hennes sommarjobb
att dela ut reklam osånt så ska hjälpa henne med förjobbet:)
sen ska vi in mot stan träffa mollemolin härlig kille haha ! not(;
ikväll får vi se, antingen fest eller vila inför morgondagens.
Ha en braoo dag(:

/matilda


Kommentarer
Postat av: nadia hagberg

ni i daajmm får alltid till så fyndiga bilder ! :D

2008-06-29 @ 20:47:26
URL: http://nadiaahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0