la la lalle

hello!

la la lalle har ja haft på huvudet sen förra helgen.
För er som inte förstår är det en video mina grabbar
härmar hela tiden, haha och man får de på huvudet så lätt.


idag blire stå i Kalmar FF kisoken med fotbollsbrudarna
vi gör det för samla pengar te gothia, ganska kul faktiskt :)
om 2-3 veckor åker vi ju:D 4.e året nu eller ere 5.e ? kul iaf:D
gothia cup tycker vi om. dock kommer det nog vara lite folk på
matchen idag då det bara är svenska cupen match. 
efter kff blire hem pack mina grejer sen bege sig till frida
kommer nog bli så att jag sover där inatt & party med den bruden :)
låter som en helbra dag va? det tycker jag i allafall.

jag hatar att oroa sig, och jag gör det för lätt !
/matilddddddda

Kommentarer
Postat av: Anonym

oroabruuuden:Dhaha

2008-06-29 @ 16:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0