minne

hejsan bloggen !

idag blir det träning ett break i uppehållet. eftersom vi slagits
samman med 92/93.orna ska vi träna ihop -lära känna varandra
idag typ. ska bli rätt skoj faktiskt. sen fortsätter vårat gothia uppehåll
(uppehåll fram tills veckan innan gothia) gud va jag längtar. är som
sagt mitt 4.e år där eller är det 5.e aja sjukt skoj ska de bli.

förra året blev det inget gothia utan då åkte vi till danmark
mötte lag från hela vida världen och vi vann faktiskt den cupen hihi:)
mötte polen brasilien spanien sverige tyskland med fler. Så mötte vi
så sjukt mycket skoj folk, var vi och ett till tjejlag på den skolan vi bodde (A)
haha, speciellt sköna killar från falkenberg esset och ahmad och resten
kommer vi inte glömma i första taget (: thihi

ifk kalmar

nej nu ska jag sluta prata minnen. idag vaknade ja vid halv 1 ungefär blev käk
sen nu ska jag se på high school musical, visst ni kan säga att filmen suger
men så gott som alla dansfilmer älskar jag så bara tyst på er :) + mumma på zac efron
haha nä nu ska jag göra mig iordning ses snart!
kramen
/tillllla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0