söndag

det är så fel, jag vet det, vi båda vet det 
men ändå gör vi det igen?
det är som att vi hittat något som är
hemlighetsfullt, förbjudet  något
nytt att utforska tillsammans
frågan är bara hur långt det kan gå
innan man får ta handling för konsekvenserna?
att våga chansa är också ett val.
men om det är så fel varför känns det då så rätt?

hejhejhej :)
i fredags blev de match förlust ;( surt sen skjutsade
zana mårten o adbz hem mig, jag fick typ migrän o sov
resten av kvällen blääää, men men sånt man får ta
spelade hela matchen iaf gutt de på ytter mitt med :))
i igår va jag på stan med kusinen min hon är för bra :)
mycket trevligt, sen hem slappa sen blev de fest hos
nordis. Det är alltid trevligt. På natten sen åkte bror till
spanien med fotbollsgymnasiet, jag saknar lite redan.
Idag har de bara blivit slapp pluggat spanska med hanna
med gick brao :) sen kollat lite nyare avsnitt av oth för bra :)

/ matil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0