studiedag

Every once in a while even though goin' on
with you gone still upsets me
There are days Every now and again
I pretend I'm okay but that's not what gets me

hey, nu är de söndag och ännu en väl behövlig helg är avklarad.
imon är de dock ingen skola, studiedag. vi hade skola i lördag
i typ 3 h så föräldrarna kan följa me o blablabla. tråk osv. men ja
slapp hade match då. i veckan kommer de bli en massa plugg igen
lära mig spanskan helt uttantill redovsining på fre usss fyfan.

helgen:
fre: kusinens musikal teaterbåten - mkt bra & min kusin är bäst sjukt stolt är jag.
lör: match lite "förferre" hos nordis, sen chill.
sön: ikea med mamma, fixa på pappas jobbs nya lokaler :) sen bio me magda <3

3 saker om helgen, fidde är bäst, teaterbåten se den, matchen förlust med 1-0 men bra
med tanke på att vi alltid loosat mot de laget innan & vi missae 2 frilägen så kunde vunnit.
jaja nu ska jag kila sova jag är trött :) pussinussi :)

/tillilill

Kommentarer
Postat av: jessi

ha en skön ledig dag imorgon :)

2008-03-09 @ 23:25:36
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: fidde

DU ÄR HELT UNDERBAR(LLLLL).

2008-03-10 @ 18:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0