you want a piece of me

hej (:
idag blev de skola som vanligt.
har nu kommit in i perioden "skoltrött".
hade jouren vilket är att man sitter i
cafét & städar hela dagen alla 9.or & 8.or har
det en dag var. slappt iaf. Hanna&angelica redovisade
om Britney på musiken såg det iaf
mycke braooo :) hon är faktiskt bättre än man tror efter allt.
visst hon har gjort många black outs & knäppa fel
men hennes musik är fortfrande lika bra :)


annars nu är det snart dans mumma.
& i just love football. köpte nya skor idag:)
zlatans, men ska ju te gbg om 2 veckor
se om jag hittar några bättre då, ni tycker
säkert jag är sjuk som kan lägga 2.500 på fotbollsskor.
men de finns inget bättre än lätta nike <3

köte ett linne & en "båtaktig" tröja i den stilen :) LOVE LOVE LOVE
kommer någon bild när jag tagit varken gina lr hm hade på hemsidan.

igår fick jag för mig att vara lite poetiskt, ni ska få se bad jag bjöd mig själv på för tripp
jag letade långt ner i hjärtat och hittade detta:

"ibland letar man nog desperat efter någon
för att komma över någon man älskat.
man letar efter en sanning för att dölja en annan.
försöker förstå, hitta en lösning som inte finns?
viljan att vilja ha något tillbaka som man en gång för
länge sedan förlorat, något som inte kommer tillbaka.
hoppet som någonstans alltid finns inom en
blir svaragare och svagare, och leendet som alltid
döljt allt dåligt blir mer och mer falskt.
att minnas är en fin sak, men att leva i det förflutna
hjälper en inte framåt, för att leva i nuet måste du
konfrontera dig själv, konfrontera din sanning.
kärlek är att vara sårbar."




image25
 the notebook

favorit filmerna nu är helt klart
  • the notebook (dagboken jag sökte dig och fann mitt hjärta)
  • a walk to remeber

/ matilda , our love is like the wind, you can´t see it but you can feel it.


Kommentarer
Postat av: Sanniss

Det du skrev där var himla fint tilda

2008-03-13 @ 20:28:19
URL: http://sanniss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0