smurf


goddagens allesammans

skönt får jag lov att säga med hjälp av studiedagar har jag ledigt fre lör sön & måndag
inte skola förrens på tisdag och jag längtar inte ett dugg :) , möte i fredags på f-bo gick
bra dansen för årkurs 9 är planerad och klar. Sen blev de ju fula fisken igår , för fest med
brudarna sen buss dit & sen skjuts av johnny på cyklen hem var trevlans tycker jag allt :)

i måndags vare utklädningsdag mia & jag var smurfar, vet alla har varit de blablabla
men men vi var skjuts snygga och grymt blå haha :) massa kul grejer har folk kommit
på bra jobb bra jobb(: nu är de lördag och jag är små seg varit i stan med
världens bästa pullan och sen kom julia med <3 handlade lite smått och gott:)

image40

/ tildis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0