det vankas rugby

snart dags för rugby match iår igen,
tiden rinner iväg. nu till helgen är det
återigen läger dock träningslägret = noll alkohol.
men det får gå, köning 13711 för staggnisterna med.
kommer bli fet najs, och 27/11 is the bi daaaaaay.
så kommer  vara inaktiv hela helgen eftersom
vi är ute i bondeland. Men jag hör av mig igen på söndag kväll:)


igår blev de ganska stressig dag, gick sent i skolan, sen teater, till
puttes hämta grejerna till rugbylaget hem byta om till rubgyträningen
sen till fotbollsträningen efter det ut till söder för film & lite för fest
med grabbarna mycket trevlig kväll, men du gjorde mig jävligt orolig.

idag torsdag, slutade 1 sen väntade ja tills fg gick hyffs inte min dag idag,
blev kallskänken sen käka mysigt, även rugbysektions möte hann jag med
nu har ja kommit hem från killarnas rugbyträning och ska snart till dansen.
efter det blir det nog bara hem annars söder men hem som de ser ut nu.
ha en superduper helg nu pepole !

Puss
/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0