Helgen i korta ord

hello,
dålig update jag vet så mycket jag har för mig nu hela tiden.
dock kanske lite positivt på ett sätt haha.


helgen var super med blev mys med film fest, lite halv sjuk, en rejäl
bakis dag och till sist hjälpa till lite hemma med räfsa löv osånt.
helt okej måste jag säga helt okej. bilderna från festen kommer
de ligger på digitalkamran tar lite längre tid o lägga in osånt.

jag var iaf super duktig på kratta löv (haha)
 
före och efter på typ en minialmal del av tomten.

cyklade typ 2 mil i helgen med bra jobb & ett spinningpass på lördagmorgonen
redan vid 11 med fotbollslaget
riktigt duktigt av mig måste jag säga.  saknade
dock malin lite
på spinning var inte redigt som innan när det var pulsklocka och jobbigt.
saknade iaf malin skrika  "kom igen nu tjejer" man blir så jävla peppad!

/ matilds


Kommentarer
Postat av: Malin

jag saknar det med att vara delaktig i ett lag :(

2008-11-20 @ 23:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0