mååndag

hejsan !

måndag idag och med andra ord lovet är slut o dags för skola.
blev upp redan vid 6 jag och amra var tvunga fixa frukost
till killarnas rugbylag redan vid 8, ganska kul käka den med dom
oså dock kom ja en halvtimme för sent till idrotten, hade boxning idag
ganska kul fakiskt haha (:
dagen gick ganska fort sen blev de hem och
jag har varit duktig skrivit en labbrapport som ska in på onsdag.
gud vad jag hatar naturkunskap säger jag bara, de ämnet borde
inte få finnas !
sen har ja kollat på tjejernas rugbyträning och nu bra
hemma blir käka lite spagetthi med köttfärsås och bara slappa (:

finns inte så mkt skriva om idag blir nog fler inlägg imorgon (:
Puss
/matil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0