oh happy day !

hello bloggen !

denna dagen har faktiskt bara varit bra.
började med dans bugg&foxtrot i skolan var helt okej kul.
faktiskt det är underskattat det går hem liksom(:
sen spanska där vi fick se proven, fick ju vg på mitt visste ju de
sen innan vi fick bara se dem idag, sen lunch. träffa lite 9.or
de var ju på vår skola idag för se vilken linje de vill gå.
sen ea-tid plugga inför träningslära provet imorgon
sen naturkunskap fick MVG på labbrapporten & MVG på provet :D:D
ganska stolt över mig själv då det är mitt sämsta ämne
eller jag har alltid tyck det innan har svårast att lära in det i allafall.
blev ingen mentorstid heller, blev hem plugga träningslära sen fotbollsträning
ÄLSKA DET ! förbi rugbyn en runda med, sen nu har jag fixat käk o kollar
lite sverige-holland, super dag fast inget speciellt har hänt, sånt älskar vi !

imorgon
blir det förbi kaggs köning och förstöra ska bli skojsigt ingen dans den är på fredag istället :)



/matilds

Kommentarer
Postat av: kia white

åh, grattis till dina mvg:n (Y)

2008-11-19 @ 23:26:57
URL: http://honheterkia.blogg.se/
Postat av: Harry

2008-11-22 @ 01:13:48
Postat av: harrry

får jag komma ner helgen 4-6 december? :) <3

2008-11-22 @ 01:18:16
Postat av: MATILDA

vi kan kolla upp om det, tror ja har dansavslutningen då nämligen o i så fall går de inte :( men är itne helt säker :) <3

2008-11-22 @ 15:00:00
URL: http://triplem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0