achtung die kurve

i rather don't live then live whitout you.

hello bloggen =)
mår alla bra eller ? hoppas jag ! började dagen med fg fick gå av
lite efter ett tag då huvudet började snurra, jävla droppar ja tar för
örat sjukt starka huvudet typ donar bort helt haha. Efter fg vare dags
för frukosten mums vad jag Ä L S K A R den dåva haha :) idrottskunskap
sen matteprov, wiee på att jag kmr få byta ner från snabbmatte jag sög på provet
både idag & igår ! slutade dagen med fet lång svenska & achtung.
för er som inte vet vad achtung är ta reda på de roligaste spelet ever haha :D
 
achtung roligaste!

nu ska jag kolla brodern min spela boll med b-laget typ sluspels kval
för dem som kom bäst i serien i U21 konstigt dedära men de är för dem
är b-lag te kff:) även hampus&mattias spelar ju :) sen blire hem o spanska plugg
bläääää prov imorgon i de.. jobbig vecka !

/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0